Reklama internetowa jest najefektywniejszÄ… formÄ… reklamy.
Źle sformuÅ‚owana reklama może zwiÄ™kszyć obroty, ale niestety konkurencji. Musisz wiedzieć, że samo nakÅ‚anianie do zakupu oferowanego przez Ciebie towaru czy usÅ‚ugi to nie to samo co przekonanie go do zakupu tychże dóbr u Ciebie. Gdy w swoich reklamach opisujesz cechy produktu, opowiadasz o korzyÅ›ciach jakie klient bÄ™dzie miaÅ‚ z zakupu a zapominasz o ukierunkowaniu go na zakup u siebie to internauta, pozostawiony z chÄ™ciÄ… zakupu zacznie szukać Twojego produktu, lub usÅ‚ugi po caÅ‚ym Internecie. NastÄ™pnie wejdzie do pierwszego lepszego sklepu znalezionego za pomocÄ… wyszukiwarki i tam zrealizuje swoje pragnienie.
Ten problem dotyczy każdej oferty reklamowej. Nie wyrzucaj pieniędzy - zainwestuj w profesjonalną, prawidłowo ukierunkowaną reklamę.
PlanujÄ…c kampaniÄ™ reklamowÄ… powinieneÅ› zadbać o ukierunkowanie dziaÅ‚ania klienta, czyli tzw. prowadzenie. Nie możesz pozostawić swojego klienta "bez opieki". Poprowadź go krok, po kroku do wybranego przez siebie celu. Od zainteresowania go nagÅ‚ówkiem, pierwszym akapitem aż do formularza zamówienia. Nie zawsze uda Ci siÄ™ doprowadzić do sprzedaży. PamiÄ™taj jednak aby nigdy nie pozostawić klienta z wyborem albo kupiÄ™ albo opuszczÄ™ stronÄ™. Jeżeli użytkownik nie chce niczego kupić w tej chwili podsuÅ„ mu inne rozwiÄ…zanie, np. darmowe porady na temat zwiÄ…zany z produktem, czy choćby możliwość wpisania siÄ™ na TwojÄ… listÄ™ mailingowÄ…. Pokaż potencjalnemu klientowi najwiÄ™kszÄ… korzyść z zakupu Twojego produktu i daj mu ograniczony do kilku opcji wybór reakcji na TwojÄ… ofertÄ™.